Het hart van SIT wordt gevormd door het bestuur. Het bestuur heeft tot taak alles te doen wat nodig is om de stichting te doen functioneren. De taken binnen de bestuursfuncties zijn als volgt verdeeld:

Cansu Caner

Cansu heeft Financial Service Management gestudeerd aan de Hogeschool INHolland.
Gedurende haar carrière heeft ze verschillende financiële rollen vervuld bij grote multinationals, banken en verzekeraars. Op dit moment is ze werkzaam als Business Consultant bij Allianz in Rotterdam.
Als Business Consultant adviseert, support en begeleidt ze teams om de effectiviteit van de bedrijfsstrategie te optimaliseren. Projecten en evenementen aansturen is een grote passie die ze graag ook binnen SIT verder oppakt.

Gulnur Emre

Gülnur heeft bank en verzekeringswezen (mbo) gestudeerd aan de ROC Zoomvliet college te Roosendaal. Sinds 2008 is Gülnur werkzaam geweest bij verschillende banken en verzekeraars als backoffice medewerkster in Rotterdam. Op dit moment is Gülnur werkzaam als Contractmanagement medewerkster bij Aon in Rotterdam. Het opmaken van Dienstverleningsovereenkomsten voor grote zakelijke klanten in en buiten Nederland Daarnaast is ze ook betrokken bij verbeter projecten binnen haar afdeling. Evenementen begeleiden en organiseren spreekt Gülnur heel erg aan. Het geeft haar voldoening om jongeren te stimuleren om hun doelen te bereiken.